Begripsam önskar fler svar på sin enkät

Hej!

Begripsam behöver din hjälp.

Begripsam genomför nu för tredje gången vår undersökning som heter ”Svenskarna med funktionsnedsättning och internet”.

Informationen om hur personer med funktionsnedsättning använder internet behöver bli bättre. För även om Statistiska Centralbyrån och Internetstiftelsen i Sverige regelbundet undersöker hur svenskar använder datorer, surfplattor, smarta telefoner och internet saknas det information om hur det är för personer med olika funktionsnedsättningar. Och ibland är informationen till och med fel.

Frågetecken

Det går att svara på olika sätt

·      svara på webbenkät:

·      svara på papper eller bli intervjuad:
Kontakta Kerstin Ivarson Ahlstrand
telefon  0732 30 00 81
mejl  Kerstin.ahlstrand@begripsam.com

Vi genomför tyvärr inga besök på gruppbostäder mm denna gång pga pandemin.

Begripsam har gjort en sådan här undersökning två gånger tidigare, år 2017 och 2019.

Resultaten från undersökningarna hittar du här: https://www.begripsam.se/internet/

Senast uppdaterad 27 april 2021